Drabest vs Ofisovnia

Drabest vs Ofisovnia

 

Office Superstar to konkurs, którego celem jest wyróżnienie najlepszych i najbardziej przyjaznych pracownikom aranżacji biurowych w Polsce. Spośród 150 przesłanych projektów Kapituła doceniła m.in. projekt biura Drabest, który znalazł się w zacnym gronie najlepszych biur w Polsce!

Projekt powstał w pracowni Ofisovnia Katarzyna Lubera.

Biuro wybudowane zostało w celu zapewnienia komfortu pracownikom zarządzającym produkcją i sprzedażą metalowych wyrobów firmy. Marka i logo rozpoznawalne w całej Polsce, stały się motywem przewodnim dla projektantów, którzy kolorystycznie i materiałowo do nich nawiązali.

Projekt zakładał przenikanie się przestrzeni biurowej z magazynową. Jedenastometrowe regały służące do składowania gotowych produktów w magazynie „wchodzą” w przestrzeń biurową, stając się jej integralną częścią. Kontynuację stanowią metalowe regały, będące elementem dekoracyjnym i użytkowym.

Biurka pracownicze oraz lada recepcyjna swoim kształtem nawiązują do wiodącego wyrobu firmy – drabin.

Dbałość o detal i nietuzinkowość całej aranżacji to to, co wyróżnia biuro Drabest wśród innych biur w przestrzeniach magazynowych.

Miałem ogromną przyjemność fotografować tę realizację dla firmy Ofisovnia


Lokalizacja: Drabest

Fotografia wnętrz: http://wnetrzakrakow.pl

Projekt : Ofisovnia

 

Druga taka w moim portfolio sesja biurowa. Pod mój aparat fotograficzny wpadł tym razem projekt Drabest vs Ofisovnia. Marka znana z produkcji i sprzedaży metalowych wyrobów, co też ja, jako fotograf wnętrz brałem za motyw przewodni powyższych zdjęć wnętrz. Na głównym kadrze dominuje biel, którą ciekawie dopełniają żółte elementy wystroju. Biuro jest bardzo widne, przestronne i gustowne. Na kolejnym ujęciu mamy spojrzenie na recepcję i rzucające się w oczy logo firmy. Żółty, to kolor marki Drabest, dlatego ważne jest korzystne uwidacznianie go na fotografiach. Zdjęcia wnętrz miejsc pracy przedstawiają większe powierzchnie i koniecznością jest dbałość o wszystkie elementy widoczne na kadrach – tak, by były odpowiednio wyeksponowane. Do sesji zdjęciowej użyte zostały także żółte kwiaty, które dodają temu miejscu pozytywnej energii i są jednocześnie kolorystycznym znakiem marki. Odpowiednia pora, czyli słoneczne południe i odpowiednie ustawienie aparatu fotograficznego sprawiają, że wszystko pokazane na zdjęciach wnętrz jest czytelne i miłe dla oka. Biuro tak niezwykle wyglądające na zdjęciach, zachęca do odwiedzenia go na żywo.

Poprzedni wpis
Następny wpis
TYPE AND HIT ENTER